ترجمه آهنگ Chris Brown به نام Fine China

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Chris Brown_Fine China

Baby, does he do it for you?
عزیزم،برای تو انجامش میده؟

When he’s finished, does he step back and adore you?
وقتی که تمومش کرد،برگشت عقب و بهت عشق بورزه؟

I just gotta know 'cause your time is money and I won’t let him waste it
من میخوام فقط بدونم ، چون زمان تو مثل پول با ارزشه و من نمیذارم که اون به هدرش بده

Oh no no
اوه نه نه


Baby, just go with it
عزیزم ، با این پیش برو

'Cause when you're with me I can’t explain it
چون وقتی تو با منی نمیتونم توصیفش کنم

It’s just different
این فقط متفاوته

We can take it slow or act like you're my girl, let’s skip the basics, whoa, no.
میتونیم آروم پیش بریم یا تظاهر کنیم که تو دوست دخترمی ،بذار یه جست و خیر اصولی انجام بدیم

 

He’s so replaceable
اون خیلی قابل تغییره

You're worth the chase you're putting on
تو ارزش تعقیب کردن رو داری

It’s alright, I'm not dangerous
بسیار خب ، من خطرناک نیستم

When you're mine, I'll be generous
وقتی که مال منی ، من دست و دل باز میشم

You're irreplaceable
تو غیر قابل تغییری

A collectible
کسی که میشه به دستش اورد

Just like fine China
فقط مثل چین خوب


Baby, you're my favorite.
عزیزم، تو مورد علاقه ی منی

It’s like all the girls around me don’t have faces.
انگار که دخترای دور و اطرافم چهره ندارن

(یعنی من بهشون نگاه نمیکنم)

And the saying goes
و میگن :

"Life is just a game" but I'm not playin', whoa.
زندگی فقط یه بازیه .ولی من بازی نمیکنم

He’s so replaceable
اون خیلی قابل تغییره

You're worth the chase you're putting on
تو ارزش تعقیب کردن رو داری

It’s alright, I'm not dangerous
بسیار خب ، من خطرناک نیستم

When you're mine, I'll be generous
وقتی که مال منی ، من دست و دل باز میشم

You're irreplaceable
تو غیر قابل تغییری

A collectible
کسی که میشه به دستش اورد

Just like fine China
فقط مثل چین خوب


It’s alright, I'm not dangerous
بسیار خب ، من خطرناک نیستم

When you're mine, I'll be generous
وقتی که مال منی ، من دست و دل باز میشم

You're irreplaceable
تو غیر قابل تغییری

A collectible
کسی که میشه به دستش اورد

Just like fine China
فقط مثل چین خوب


Took me awhile to find your love
یه زمان کوچیک بهم بده که عشقتو پیدا کنم

Ain't no amount of time in this world
هیچ زمان بالغ شدن و بزرگ شدن توی دنیا نیست

Save me a lot of time and just love
برای مدت زیاد منو نجات بده و فقط عاشق باش

Feel it, baby, feel it in your soul
احساسش کن،عزیزم،با وجودت احساسش کن

Are you ready?
حاضری؟

I know your heart's been telling you you belong to me, ah nah nah no.
میدونم قلبت بهت گفته که تو مطعلق به منی، اوه نه


It’s alright, I'm not dangerous
بسیار خب ، من خطرناک نیستم

When you're mine, I'll be generous
وقتی که مال منی ، من دست و دل باز میشم

You're irreplaceable
تو غیر قابل تغییری

A collectible
کسی که میشه به دستش اورد

Just like fine China
فقط مثل چین خوب

TV Baby emoticon


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:1 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 557
بازدید کل : 49593
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت